Programa Atrévete a Emprender

Iniciativa da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, desenvolta no marco do Plan Eduemprende, coa que colaboramos desde fai sete anos para fomentar, motivar e sensibilizar o espírito emprendedor entre os máis novos, concretamente entre o alumnado de primaria e secundaria.

mnado de primaria y secundaria.

Obxectivos do Programa Atrévete a Emprender

• Dar a coñecer e achegar ao alumnado o tecido industrial da súa contorna e ás empresas vinculadas coa FCEL.
  • Promover o desenvolvemento de competencias persoais e sociais, relacionadas co emprendemento, que fomenten o seu espírito crítico, proactivo e colaborativo entre o alumnado.

Desde a FCEL atendemos visitas dos alumnos de centros educativos, universidade e diferentes entidades educativas, brindando a oportunidade de coñecer as instalacións do noso Centro de Iniciativas Empresariais e charlar cos nosos emprendedores e empresarios, achegándose así, á historia dalgunhas das empresas que saíron do noso viveiro de empresas e que a día de hoxe xeran valor na nosa contorna.

SOLICITA MÁIS INFORMACIÓN

Queres participar no Programa Atrévete a Emprender?

Fundación CEL

Pazo de Feiras e Congresos de Lugo
El Palomar s/n. 27004 Lugo

info@fundacioncel.org

Responsable: FUNDACIÓN CEL INICIATIVAS POR LUGO

Finalidades: Xestión da súa solicitude de información e/o contacto.

Lexitimación: Consentimento do Interesado.

Destinatarios: Non se cederán datos salvo obrigación legal.

Responsable: FUNDACIÓN CEL INICIATIVAS POR LUGO. Finalidades: Xestión da súa solicitude de información e/ou contacto. Lexitimación: Consentemento do Interesado. Destinatarios: Non se cederán datos salvo obriga legal. Información adicional: Pode consultar a información adicional e detallada sobre protección de datos.